Podávanie sťažností:
Smernica o vybavovaní sťažností, PDF
- ak chcete, aby bola Vaša sťažnosť v SKN riadne zaevidovaná a prešetrená, podajte ju osobne ústne alebo písomne na sekretariát riaditeľa SKN, ktorý ju postúpi útvaru vnútornej kontroly SKN a vecne príslušnému zamestnancovi na vybavenie,
- sťažnosť musí obsahovať:
- meno, priezvisko, adresu fyzickej osoby alebo názov a sídlo právnickej osoby (sťažovateľa),
- predmet sťažnosti,
- čoho sa sťažovateľ domáha.
- pri podaní ústnej sťažnosti, ktorú nemožno vybaviť hneď pri jej podaní, vyhotoví prijímateľ písomný záznam podpísaný sťažovateľom aj prijímateľom,
- každá sťažnosť, ktorá spĺňa náležitosti podľa zákona č. 152/1998 Z. z. je v SKN centrálne zaevidovaná a prešetrená, centrálnu evidenciu sťažností v SKN zabezpečuje referent útvaru vnútornej kontroly,
- lehota na vybavenie sťažnosti je 30 dní odo dňa doručenia, môže byť však predĺžená na 60 dní,
- je v záujme sťažovateľa, aby v potrebnom rozsahu spolupracoval na vybavení sťažnosti, ak neposkytne požadovanú spoluprácu, SKN nie je povinná sťažnosť vybaviť,
- sťažnosť sa považuje za vybavenú, ak bol sťažovateľ písomne informovaný o výsledku prešetrenia sťažnosti a boli prijaté opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov.
Útvar vnútornej kontroly SKN
[» na začiatok stránky][» tlač stránky]